Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Axis Ataxis




ή τράς ή επί τας 



Χωρίς ίχνη ωραιοποίησης το TRASH αυτή η ύψιστη μορφή αγνής αυτόφωτης άναρχης τέχνης παραμένει έως σήμερα αμόλυντο και αδιαπέραστο στον καταιγισμό του δηθενισμού και βλαχοtrendyσμου που σιγά σιγά απειλεί να μας διαμελίσει. 


Δεν θα μπορούσα να φανταστώ κάποια άλλη προσωπικότητα πέρα του Γιώργου να έχει προσδιορίσει την έννοια του Trash με τον παραπάνω ορισμό. Καθώς και να έχει και αντίστοιχο group στο facebook :Trash is Art. 


Οι απόψεις για την ιστορία της γνωριμίας μας διίστανται .Το μόνο σίγουρο είναι ότι τον γνώρισα πριν 4 χρόνια. Πριν μερικές εβδομάδες πήγαμε για ποτό στο εναλλακτικό café-bar οπού είναι συνιδιοκτήτης. Μουσική κοντά στα ακούσματα μου, περιβάλλον που ξεφεύγει του συνηθισμένου με τη διακριτική ομορφιά της τέχνης και της απλότητας, ιδιαίτερος κόσμος και κυρίως φθηνά ποτά. Εκεί λοιπόν, καθώς άρχισα να τον συστήνω στην παρέα κατάλαβα πως έχουμε διαφορετικές ιστορίες για το πως γνωριστήκαμε. Καθόλου περίεργο μιας και από την αρχή έχουμε ένα χάσμα επικοινωνίας. 


Αυτό είναι ακριβώς όμως που βρίσκω ιδιαίτερο σε εκείνον. Δεν θα μου δώσει ποτέ την απάντηση που περιμένω. Είτε μου αρέσει είτε όχι, σχεδόν ποτέ δεν θα μου απαντήσει με τον τρόπο που θέλω. Είναι φωτογράφος - κυρίως αναλαμβάνει τη διεύθυνση φωτογραφίας σε ταινίες - γι’ αυτό και άπειρες φορές έχω επιχειρήσει να τον συμβουλευτώ σε θέματα φωτογραφίας, ανεπιτυχώς. Για παράδειγμα, όταν είχα αγοράσει τη φωτογραφική μου και δεν είχα την παραμικρή ιδέα για τις ρυθμίσεις τον ρώτησα : 


-Θέλω να φωτογραφίσω ένα τοπίο αλλά με τη τιμή του κλείστρου που βάζω βγαίνει πολύ φωτεινή. Τι να κάνω; 

-Βάλτο στο αυτόματο. 

Ε, κάπως έτσι ξεκίνησα να παρακολουθώ ένα σεμινάριο φωτογραφίας.. αλλού. 

Όταν όμως πρόκειται να σου μιλήσει για κάτι, αυτό σίγουρα αξίζει. Είναι η αιτία που πριν 4 χρόνια άκουσα πρώτη φόρα τους Radiohead, αφού μου έστειλε αυτό το τραγούδι για ένα μικρό σενάριο που είχα γράψει. Οφείλεται επίσης για τη λατρεία μου στις ταινίες του Tarantino. 

Ο Γιώργος συνδέεται με ένα μείγμα σκόρπιων λέξεων που περνούν από το μυαλό μου, σαν να τον έχω κάνει tag πάνω σε εκείνες. Μερικές είναι.. 

Απόλυτος ,   Death Proof,   Exit Music,   ωμός,   σκοτεινός θάλαμος,   Trash. 

Ας δούμε όμως εικόνες για την τελευταία λέξη, αυτές που θεωρεί ο ίδιος πως μετατρέπουν το Trash σε Art:









trash λόγω λάθος τσάντας



Ο Εθνικά Μπούτια













ισχύει











iψήσου


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου